Naujienos

Neuroedukacija per meno terapiją

Lapkričio 10 d. Upytės Antano Belazaro pagrindinėje mokykloje ir ikimokyklinio ugdymo skyriuje lankėsi lektorė, neuroedukatorė Kristina Bobrevičiūtė. Ji vedė neuroedukacinius užsiėmimus 2 klasių mokiniams ir „Pelėdžiukų“ grupės vaikams.
Neuroedukacija – tai socialinių, emocinių kompetencijų ugdymo užsiėmimai, kurių metu, taikant įvairius dailės terapijos metodus, vaikai mokosi suprasti, kas vyksta jų viduje, valdyti emocijas ir adekvačiai jas išveikti, bendradarbiauti, sutelkti dėmesį, atsakingai priimti sprendimus.
Neuroedukaciniai užsiėmimai su meno terapijos elementais yra vis populiaresnė vaikų mokymo forma, kuri naudoja neurologijos, psichologijos ir pedagogikos sričių žinias. Vienas iš pagrindinių neuroedukacijos tikslų yra vystyti socialines ir emocines kompetencijas. Šios įgūdžiai leidžia sėkmingai funkcionuoti visuomenėje, o neuroedukaciniai užsiėmimai padeda vaikams jas išmokti taikant meno veiklas. Vaikai mokosi reikšti savo emocijas piešdami, dažydami ir atliekant kitas menines veiklas, kas padeda jiems išreikšti, suprasti ir susidoroti su sunkiomis emocijomis, tokiomis kaip pyktis ar liūdesys. Vaikams labai patinka piešti, ypač rankomis, naudojant tiek dažų kiek norisi, o galimybė neprisirišti prie temos bei laukiamo rezultato, išlaisvina emocijas ir suteikia labai daug džiaugsmo. Neuroedukaciniai užsiėmimai taip pat padeda vaikams išmokti užmegzti teigiamus santykius su bendraamžiais ir suprasti, kad kiekvienas žmogus yra skirtingas ir turi savo poreikius.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė
Irena Kuklierytė